بابک خرمدین زنده است






پیشگویان به بابک خرمدین ، آزادیخواه میهن پرست کشورمان گفتند در پایان این مبارزه کشته خواهی شد او گفت سالها پیش از خود گذشتم همانگونه که ابومسلم خراسانی از خود گذشت برای این که ایران دوباره ادامه زندگی پیدا کند روح بزرگانی همچون ابومسلم در من فریاد می کشد و به من انگیزه مبارزه برای پاک سازی میهن را می دهد پس مرا از مرگ نترسانید که سالها پیش در پای این آرزو کشته شده ام .
حکیم ارد بزرگ ، بزرگترین اندیشمند ایران در سخنی بسیار زیبا می گوید : گل های زیبایی که در سرزمین ایران می بینید بوی خوش فرزندانی را می دهند که عاشقانه برای رهایی و سرفرازی نام ایران فدا شدند .
بابک خرمدین اندکی بعد در حضور خلیفه تازی بغداد اینچنین به خاک و خون کشیده شد :
خلیفه :عفوت میکنم ولی بشرطی که توبه کنی ! بابک :توبه را گنهگاران کنند٬توبه از گناه کنند. خلیفه :تو اکنو ن در چنگ ما هستی! بابک:اری ٬تنها جسم من در دست شما است نه روحم٬ دژ آرمان من تسخیر ناپذیر است.
خلیفه :جلاد مثله اش کن! معلون اکنون چراغ زندگیت را خاموش می‌‌کنم. بابک روی به جلاد٬چشمانم را نبند بگذار باچشم باز بمیرم. خلیفه :یکباره سرش را ازتن جدا مکن٬ بگذار بیشتر زنده بماند! نخست دستانش را قطع کن!جلاد بایک ضربت دست راست بابک را به زمین انداخت.خون فواره زد.بابک حرکتی کرد شگفتی در شگفتی افزود٬زانو زده ٬خم شد وتمام صورتش را با خون گرمش گلگون گرد.شمشیر دژخیم بالا رفت وپایین آمد ودست چپ دلاور ساوالان را نیز از تن جدا کرد.فرزند آزاده مردم به پا بود٬ استواربود . خون از دو کتفش بیرون می‌‌جست .
خلیفه :زهر خندی زد : کافر! این چه بازی بود که در آستانه مرگ در آوردی ؟ چرا صورت خود به خون آغشته کردی؟ چه بزرگ بود مرد٬چه حقیر بود مرگ٬ چه حقیر تر بود دشمن! پیش دشمن حقیر٬مردبزرگ٬بزرگتر باید. گفت : در مقابل دشمن نامرد ٬ مردانه بایدمرد ٬اندیشیدم که از بریده شدن دستانم ٬خون ازتنم خواهدرفت . خون که رفت٬ رنگ چهره زرد شود .مبادا دشمن چنان گمان کند از ترس مرگ است ٬خلق من نمی‌پسندندکه بابک در برابرگله ء روباه ان ترسی به دل راه دهد.... خلیفه از ته گلو نعره کشید: ببر صدایش را!!!! وشمشیر پایین آمد و سر. سری که هرگزپیش هیچ زورمند ستمگری فرود نیامده بود . هر بار که این داستان خوانده شود احساس می کنیم بابک هنوز هم زنده است و برای کشورش جان می دهد یادش گرامی باد .


یاسمین آتشی

۲۴ نظر:

  1. abolfazl۲۶.۸.۸۸

    سلام خانم ياسمين آتشي
    من در زمينه توليد انيميشن به خصوص در بخش فيلمنامه نويسي مشغول به فعاليت هستم. بسيار خرسندم كه با اين وبلاگ آشنا شدم. اميدوارم به عنوان يكي از وطن پرستان بتوانم در بخش فرهنگ، دين خود را به ميهنم ادا نمايم.
    خوشحال ميشوم اگر در صورت امكان منابع داستانهاي فوق را نيز ياداشت نماييد تا با دليل بتوانم دهان ياوه‌گويان و بدانديشان را ببندم

    ارادتمندتان: ابوالفضل

    پاسخحذف
  2. salam babak khoramdin hamishe namash zende mimanad va man mardome iran rahash ra edame midahim khili webe ghashangi bood mamnoon.

    پاسخحذف
  3. عباس جليلي كاروانسرائي۲۰.۳.۸۹

    سلام
    ياسمين خانيم منده نقده ليم و قره پاپاغام سنده بيزيم ائلده نسن ؟

    پاسخحذف
  4. ناشناس۲۲.۵.۸۹

    آری،آن دلیر مرد زنده است و به حال ایران کنونی مینگرد.
    رضا شوریابی19ساله از نیشابور.

    پاسخحذف
  5. ناشناس۳۰.۵.۸۹

    من همیشه به این فکر کردم و می کنم که بابک ما چه چیزی از حسین کمتر دارد؟بابک حسین زمان خویش بود.انسانی که آزاده زیست و اینک در قلبهای من و تو و . . . جاوادانه است . چه سعادتی بالاتر از این برای یک انسان ؟
    عارف

    پاسخحذف
  6. ناشناس۱۳.۷.۸۹

    vagan az shoma tashakor mikonam,ke in harfe akhar babak ra yadavari kardid.babak azade be donya amad azade zendegi kard ve azade az donya raft,vali hamishe naslandar nasl dar sineha mande va mimanad.

    پاسخحذف
  7. ناشناس۱۶.۷.۸۹

    بابک یک قهرمان واقعی است تا توانست درمقابل عرب فرهنگ عرب ایستاد از خاک و ناموس این خاک دفاع کرد متاسفانه در عصر حاضر بابک منفور....و عربهای متجاوز به ناموس خاک وشرف این مرز وبوم رب النوع و الهه این مردم بی سواد بی خبر از تاریخ شده است

    پاسخحذف
  8. ناشناس۱۶.۷.۸۹

    بابک یک قهرمان واقعی است تا توانست درمقابل عرب فرهنگ عرب ایستاد از خاک و ناموس این خاک دفاع کرد متاسفانه در عصر حاضر بابک منفور....و عربهای متجاوز به ناموس خاک وشرف این مرز وبوم رب النوع و الهه این مردم بی سواد بی خبر از تاریخ شده است

    پاسخحذف
  9. خيلي ممنون از اين داستان زيباتون
    من در مورد بابك خرم دين خيلي مطلب خوندم ولي خيلي دوست دارم بفهمم عاقبت كسي كه بهش خيانت كرد چي شد منظورم همون افشين خائنه كه بابك رو فروخت
    اين شعر رو هم كه از فردوسي كبير هست تو اين قسمت ميارم تا همه بدونند
    ايران رو دوباره زنده ميكنيم

    همه روي يكسر به جنگ آوريم
    جهان بر بد انديش تنگ آوريم

    پاسخحذف
  10. ناشناس۱۳.۸.۸۹

    خيلي ممنون از اين داستان زيباتون
    من در مورد بابك خرم دين خيلي مطلب خوندم ولي خيلي دوست دارم بفهمم عاقبت كسي كه بهش خيانت كرد چي شد منظورم همون افشين خائنه كه بابك رو فروخت
    اين شعر رو هم كه از فردوسي كبير هست تو اين قسمت ميارم تا همه بدونند
    ايران رو دوباره زنده ميكنيم

    همه روي يكسر به جنگ آوريم
    جهان بر بد انديش تنگ آوريم

    پاسخحذف
  11. خيلي ممنون از اين داستان زيباتون
    من در مورد بابك خرم دين خيلي مطلب خوندم ولي خيلي دوست دارم بفهمم عاقبت كسي كه بهش خيانت كرد چي شد منظورم همون افشين خائنه كه بابك رو فروخت
    اين شعر رو هم كه از فردوسي كبير هست تو اين قسمت ميارم تا همه بدونند
    ايران رو دوباره زنده ميكنيم

    همه روي يكسر به جنگ آوريم
    جهان بر بد انديش تنگ آوريم

    پاسخحذف
  12. ناشناس۱۹.۸.۸۹

    با سلام من بچه تبریزم و هر بار که به دژ بابک می روم بر خاکش بوسه میزنم و اشک بر چشمانم حلقه می زند من نیز افتخار می کنم که از فرزندان اویم.

    پاسخحذف
  13. ناشناس۱۴.۹.۸۹

    درود بر شما،آری بابک زنده است،همچنان که کاوه،کوهیار،مازیار،فرهادو...زنده اند.آنها فقط جامه(جسم)عوض کرده اند،اسطوره های ما همیشه زنده اند،پاینده باد سرزمین مادری.

    پاسخحذف
  14. saidkhan۲۳.۹.۸۹

    یاشاسون گوزل اذربایجانمیزی یاشاسون الیمیزی شاشاسون قهرمان بابکون ادین تشکور ادیرم

    پاسخحذف
  15. درود بر شما ميهن پرست
    قلمتان در راه راست ، گلباران باد

    پاسخحذف
  16. ناشناس۸.۱۰.۸۹

    آخرین سخن بابک : پاینده ایران
    نام بابک در کنار نام ایران پاینده و جاودان

    پاسخحذف
  17. ناشناس۸.۱۰.۸۹

    ایران زنده وجاوید باد

    پاسخحذف
  18. ناشناس۲۱.۱۰.۸۹

    مجيدفتاح نژاد
    افتخار بالاتر از اين ندارم كه يك آذري هستم

    پاسخحذف
  19. اریایی۲۹.۱۰.۸۹

    من به این افتخار میکنم اذری و از شهر بابکم (اردبیل)

    پاسخحذف
  20. آنکه دل به دریا زد
    - ماهی سیاه -
    بار امانت زمینیان بر دوش داشت
    ............................

    پاسخحذف
  21. با سلام
    در پاسخ دوست عزیز که گفته بود عاقبت افشین این خائن بزرگ وطن چی شد. ایشان هم بعد بابک توسط خلیفه کشته شد.
    درود خدا به همه آزاد مردان جهان

    پاسخحذف
  22. ناشناس۲۵.۵.۹۰

    پاينده باد ايران؛زنده باد ايرانياني كه درراه آزادي و سرفرازي اين سرزمين به قول دكتر مصدق يكدندگي و لجاجت به خرج دادند و همچنان به آرمان خود وفادارند.من خاك پاي تمام ايرانيان وطن پرستم.

    پاسخحذف
  23. ناشناس۱۹.۲.۹۱

    من شنیده ام که پس از مرگ بابک افشین خائن سوار بر قره قاشقا اسب بابک میشود و قره قاشقا او را برده و محکم بر روی سنگهای کوه پرتاب کرده و افشین را میکشد.

    پاسخحذف
  24. ناشناس۲.۴.۹۱

    واقعا بابك نماد وطن پرستي بود نماد يك انسان ازاد بود

    پاسخحذف